mandag 21. desember 2009

Travel førjulstid




Plutselig ble slutten av adventstida ganske travel. Mest pga rare jobbetider, 12-20 så er i grunn hele dagen borte. Får gjort litt på morgenkvisten da:) Og i går kveld var det den årlige juletrehentingen hjemme på gården hos mamma og pappa. Veldig koselig! Og særlig i dette flotte vinterværet:)

Også jeg fikk lagd en liten oppslagstavle til julekortene i helga. Ikke plass til mange kortene, men får jo heller ikke så mange, så i grunn ganske passe størrelse:)

I helga fikk jeg julegave fra jobben, som jeg i dag kjøpte meg dette fine reisndyret for. De er utrolig flotte, og har tenkt på å kjøpe det lenge, så da passa det bra når jeg fikk et gavekort:) Nå er det god natt:)

 

1 kommentar:

Linn B sa...

Kjempe fin tavle å henge kortan på. Du e flink :) Og GOOO JUL, og godt nytt år.