tirsdag 1. desember 2009

Noen små innkjøp


























Ikke helt jul enda, men ihvertfall advent og man må jo gjøre seg klar:) Dette båndet tenkte jeg skulle få holde gardinene på plass, pluss pynte opp denne lykta, men tror kanskje jeg må kjøpe litt mer for å få nok. Syns den var veldig enkel og fin.

Jeg har egentlig sittet med stilhistorieoppgave i dag, men det trengtes en pause, så da kjørte jeg en tur ned til byen. Var jo så utrolig flott vær i dag og:) Sol, såvidt kuldegrader og snø:) Var innom brukthandelen for å se etter gamle julekuler, det fant jeg ikke, men fant denne søte vasen. Vet det er mange her i blogglandia som har denne fra før, og det skjønner jeg, liker den veldig godt. Og fin å ta bilder av er den og:) Nå er det middagstid. Og så skal jeg kose meg med Rom123-bladet jeg har kjøpt:) Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig fin telysholder!

Åpent^hus sa...

søte lykter og koselig julebånd. jula handler jo om tradisjoner, så da er det vel litt deilig å la det moderne få ligge litt? :)

BlandetLoft sa...

Åh ja, de er fine de der, vasene. Har tre selv, men kunne gjerne hatt flere. Hehe