onsdag 16. desember 2009

60-tallet


Et lite innblikk i 60-tallet, fra stilbygården på Folkemuseet i Oslo. Her ble det mange utrop av slaget: "sånn husker jeg mormor hadde", eller "sånn har besteforeldrene mine det":). Kjøkkenet er faktisk et ganske nært minne for min del, hjemme hadde vi sånt kjøkken frem til jeg var 10-12 år. Desverre ikke lyseblått da:) Så nå at man faktisk ikke ser hele kjøkkenet, det er selvfølgelig sånt med skrå overskap:P

Den 3-armers lampa i stua liker jeg veldig godt:) De er så kule og søte:) Venninnene mine som jeg bodde med i Oslo hadde fått seg en veldig lik en, heldiggriser:)

Og Folkemuseet hadde til og med pyntet til jul:) Det har jeg også gjort i kveld. Nå mangler stortsett bare juletreet og dukene. Skal prøve å få vist litt bilder i morra. Ha en fortsatt fin kveld!