søndag 6. desember 2009

2.søndag i advent og House Doctor

Da var det 2.søndag i advent, tida går fort! Litt for fort når man skal gjøre ferdig en oppgave og i tillegg prøve å kose seg med advent og juleforberedelser. Men i helga har jeg bare hatt fri. Jeg var i Oslo fra fredag til i går ettermiddag. Først venninnejulebord på fredag, utrolig koselig! Ser de desverre alt for sjelden, men nå er det faktisk under en uke til neste gang:P
Og på lørdag var det kafebesøk og julegavehandel med min kjære søster:) Veldig koselig det og, og veldig kjekt å komme ordentlig i gang med julegavehandelen. I tillegg fikk jeg kjøpt littegrann til meg selv, en søt liten lyslykt og julekuler fra House Doctor. Har leitet etter sånne nostalgiske julekuler lenge nå, og plutselig, i en lekebutikk:P hadde de disse fra House Doctor! Jippi! De koster jo litt, så tenkte at jeg fikk begrense meg til to, men gjett hva... Når jeg kommer hjem å viser de frem til mannen i huset lurer han på hvorfor jeg ikke kjøpte flere! Så mye vits var det i den begrensningen, jaja. Penger spart i hvertfall. Håper dere allehar en flott 2.søndag i advent! Her blir det skolearbeid i dag.

1 kommentar:

BlandetLoft sa...

Du har alltid så vakre bilder :-) Det slår ikke feil. Herlig å se på.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra BlandetLoft