torsdag 10. desember 2009

Ferdig oppgave:D

En liten smakebit av oppgaven som jeg nå er ferdig med:) Deilig! Siste oppgaven før jul:) Har en mappe som skal leveres, men det er forhåpentligvis ikke veldig mye jobb. Får vite det i morgen.


I går passerte telleren min 2000 besøkende! Moro at dere er så mange som er innom:) Og tusen takk for dere som legger igjen kommentarer:) Er veldig hyggelig å høre deres meninger, og se hvem dere er som er innom bloggen min. Jeg fikk også laget en ny header i går, tenkte egentlig å lage en juleheader, men det ble litt mer adventsheader, så får det bli en litt mer julete nærmere jul. Ha en fin kveld!

4 kommentarer:

Åpent^hus sa...

Hei Tonje. Endelig tid til å legge igjen en kommentar hos deg! Fin header du har laga deg. glad du valgte adventstema foreløpig. := fine collager du har laga også. Likte alt kjempegodt - minus klovnebildet:)

lisasornes sa...

fin header-kanskje du kan lære meg hvordan jeg lager min egen header?hihi,helt håpløs med dataen,jeg:)masse fine ting i collagene dine,men enig med åpent hus-liker heller ikke klovnebildet:)
advendtsklem

Fru Fly * Heidi sa...

Flotte kollasjer- herlige farger og vakkert sammensatt!Ha en flott helg. Klem Heidi

Malin sa...

Så pene collager :)
Hvor studerer du ?