fredag 18. desember 2009

Julepyntet


Jeg skulle jo vise frem litt av julepynten min, så her er noe av det. Nå er det til og med rent her:) Som dere ser øverst er det enda litt adventspynt igjen, er jo ikke helt jul enda:) Julekrybba har også kommet opp, men Josef og Maria venter enda på jesusbarnet. Julekrybba fikk jeg når jeg var ganske liten, og jeg har etterhvert blitt veldig glad i den. Josef har desverre mistet en hånd, men resten er inntakt. Englespillet(heter det det?) har jeg også fått for mange år siden, mange gode minner ved det også:) 

 

Også har det endelig kommet opp litt rødt, da begynner det å nærmer seg jul:D Og ute er det 14 kuldegrader! Og snø:) Så det er gode utsikter for en hvit jul:D Ha en fin fredagskveld!

2 kommentarer:

mi-rachel sa...

så koselig!

Forever Love sa...

Flotte bilder og ting!

Ha en fin helg!

Klem Tonje