mandag 30. mai 2011

Stua


Her er litt mer helhetlige bilder av ommøbleringen her om dagen. Var litt skeptisk med en gang, men blir mer og mer fornøyd med den nye løsningen:) Synes det er deilig at sofagruppa ikke er helt fokusert mot tven, samtidig som det veldig fint går an å se på tven, blir mer sosialt på den måten synes jeg. Og det ble et tydeligere skille mellom spiseplass og sofagruppe, noe jeg syns er viktig når man skal ha alle funksjoner i et relativt lite rom. Deilig med litt forandringer!


Sofabordet er en ting som stadig er oppe til vurdering i mitt hode. Liker formen, men blir aldri helt enig med meg selv om det egentlig passer inn... Og fargen er også noe jeg stadig vurderer. Kanskje det hadde vært finere i en mattere trefinish eller svart? Eller hvitt? Tar veldig gjerne i mot inspill!:)

3 kommentarer:

La luz del norte sa...

Liker det egentlig litt som der, jeg, men det hadde kanskje vært fint i en lysere farge? Fine bilder du viser!

Håper du får en fin uke videre!

designhund sa...

Hei hei!
Det bordet er kjempefint,
men jeg ville malt det:-)
Jeg heier på en litt sær, dempet farge,
tror dyp lilla ville passet!
Klem Tone

STYLIZIMO sa...

Så gøy med litt forandringer. Det er alltid så morsomt å ommøblere :)
Når det gjelder den fine bordet, så tror jeg at det ville vært veldig fint i hvitt (Slik som det hvite skapet i bakkant)

Ses på jobb! :)
Klem Nina