søndag 22. mai 2011

Nyheter i Epla-butikken

Da var det noen nye bilder ute i Epla-butikken min. Morsomt å gjøre fotografiene mer grafiske og å teste ut forskjellige farger og effekter:) Hvilken liker du best?

Er veldig glad i Kodak Brownie kameraet mitt:) Det fungerer ikke, men er veldig fint å se på og å ta bilder av:) Kjøpte det veldig billig på loppemarked i fjor(tror jeg betalte 40 kr kanskje...), med en veldig kul veske i skinn. Jeg synes det er fint å ha litt dekor som faktisk sier litt om mine interesser.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer om kjolen min, jeg gleder meg til å bruke den:) Ha en fortsatt fin søndagskveld!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig! Jeg har og et slikt gammelt kamera som jeg har fått av svigerfar. Tror sannlig jeg må ha det med på neste fotografering- sikkert flott som rekvisitt og.

Eldrid sa...

S kult! :):)
Fin uke til deg!
:)
Eldrid

STYLIZIMO sa...

Så kule bilder, Tonje! Kamera er selvfølgelg veldig kult det også :)

klem Nina