søndag 15. mai 2011

"Livingroom"

For litt siden fikk jeg en utfordring om å vise litt mer helhetlige bilder av leiligheten vår. Jeg er nok mest glad i å ta detaljbilder så blir stortsett det her på bloggen. Også er det vel ikke akkurat til å stikke under en stol at det ganske ofte er rotete rett ved siden av det jeg har tatt bilde av;) Takk for utfordringen Marianne, da fikk jeg rydda litt:P


I leiligheten vår er gangen, stua, kjøkkenet og arbeidskroken et stort rom med mange vinkler, et skikkelig "livingroom" rett og slett. Veldig greit for to stykker, men ikke den store plassen å boltre seg på. I dag fikk jeg lyst til å lage collager av bildene igjen, veldig lenge siden sist(var mye av det da jeg gikk på skolen). Det gjorde at jeg plutselig oppdaget at den ene siden av stua gir et mye varmere inntrykk enn den andre:). Men men, det gjør jo ikke noe... Moro å se rommet på litt nye måter.

Her nytes søndagen stort sett inne i veldig skiftende vær... Akkurat nå er det sol, så kanskje jeg må komme meg en tur ut:) Ha en fortsatt fin søndag!

4 kommentarer:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Massevis av fine detaljer her :)

Marianne sa...

Woho. :D Morsomt å se alle delene sammen også. Syns dere har det veldig koselig der. Type sted som det er hyggelig å være.

Morsomt å se hvor kreativ du er i innredninga! :D Og at du får en helhet på det også. Det er det jo strengt tatt ikke alle som klarer.

Therese sa...

Iherdig tilhenger av detaljbilder er jeg også. Er ikke helt sikker på hvorfor, men føler ikke at helbilder blir noe fint når jeg tar dem. Også har det kanskje noe med at man da må rydde hele rommet istedet for bare en liten del *kremt*

Håper du får en fin 17. mai :)

TheaJ sa...

Hm..JA, ser jo nå at bordet vårt likner veldig! Mitt er funnet på loppemarked og har uttrekkbare plater?:)

Jeg har så lyst til å følge deg videre også, men det er visst noe galt - jeg får ikke lagt til noen. Men jeg legger det bak i hodet!
Ha en flott dag!!