mandag 20. juni 2011

Helga i bilder

Helga i mobil-bilder:) På lørdag storkoste jeg meg med bytur med gode venner som inkluderte bryllups-shopping, bruktshopping, interiørshopping, skoshopping, kamerakikking og kafebesøk:) Deilig å late som om man er på ferie, selv om man bare er i nabobyen! Og når det er så idyllisk som dette så går det veldig lett:)

På søndag koste jeg meg med å sy en pute av en gammel ola-bukse. Jeg bare satte i gang og tok det litt på sparket. Ble i grunn ganske fornøyd med resultatet:) 

Til slutt: er det noen som har noen erfaringer med et av disse kamerane? Står mellom disse to etter anbefalingene jeg fikk i butikken, men de er såpass like at jeg klarer ikke å bestemme meg:P

Olympus xz-1

Panasonic lumix lx5

1 kommentar:

STYLIZIMO sa...

Ser ut som at du har har hatt en herlig helg! Ikke værst at solen skinner også..hehe

Kjempetøff pute du har sydd deg i olastoff. Har noen gamle jeans liggene jeg også, men prosjektet har liksom aldri blitt gjennomført :)

klem Nina