mandag 27. juni 2011

My new love:)

Jeg tror jeg er litt forelsket i det nye kameraet mitt;) Og kameraveska:P Veldig deilig å ha et så lite og så bra kamera, nå kan jeg ha med kamera overalt:D Og veska fant jeg på H&M til 50 kr! Sikkert egentlig til Iphone eller noe sånt, men etter litt tøying og bøying passet den perfekt til kameraet. Og så mye finere enn en sånn standard veske:)


Ellers har det vært mye jobbing på meg om dagen, i tillegg til bryllupsplanlegging, derav lite blogging. Nå har jeg ferie:) Og skal kose meg med å hjelpe til med siste forberedelsene til bryllupet til våre kjære venner som vi er så heldig å få være forlovere til, både jeg og mannen:) Lørdag er den store dagen:) Gleder oss og dagen skal nøye dokumenteres med både nytt og gammelt kamera;)

2 kommentarer:

Mina sa...

Så utrolig kult kamera!! Og jeg digger veska!:)

Kjempefin blogg du har!

Og jeg tror jammen meg jeg kjenner deg litt også?;) Vi jobber hvertfall i samme kjede? Har ikke "catcha" det før nå jeg..!:)

Ha en fin uke!

Klem Mina:)

STYLIZIMO sa...

Så spennende å få være med på planleggingen. Det blir sikkert veldig bra :)

Flott veske til et flott kamera må jeg si. Det var lurt å bruke en slik veske i stedet for en vanlig og kjedelig fotoveske.

Neste år må du være med på Glansdagen. Det var et fantastisk opplegg fra morgen til kveld. Du hadde STORKOST deg.

Nyt den velfortjente ferien, søte du! Jeg skal på jobb etterpå:)

klem Nina