søndag 23. mai 2010

En innholdsrik uke


Plutselig var en hel uke gått! Den gikk veldig fort, men sånn er det vel når det skjer mye. Både 17.mai-feiring, begravelse og bursdag på en uke... I tillegg til oppstart på ny oppgave og jobbing. Både hyggelige og mindre hyggelige ting. Uansett er det deilig med enda en langhelg etterpå:)

Da jeg lekte med knapper :) forrige helg, lagde jeg også dette kjedet. Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men moro var det jo:) Da vi var på besøk hos min søster  i Bath i vår, så vi et kjede av knapper så det måtte jo prøves:) Vi får teste mer i sommer lillesøster;)

Også har jeg fått en jobb til:) En ekstrajobb i en nyoppstartet interiørbutikk i Drammen som også skal drive med boligstyling og innredning:D Gleder meg masse! Kommer defintivt oppdateringer når jeg begynner:) Ha en fortsatt fin pinsehelg!
Enda et bilde fra knappeleken:P

5 kommentarer:

Marianne sa...

Ja det hørtes ut som litt av en uke!

Digger de knappe bildene dine, kjempe søte!

Ble litt nysgjerrig på den interiør butikken, siden jeg bor i Drammen.
Hva heter den?

Ha en god pinse:)

Therese sa...

Har du kommet i gang med Urban Eco chic boken? Den synes jeg så virkelig spennende ut, anbefales den? Hellers så må jeg bare si at bildene du viste med de pastellfargede knappene var utrolig nydelige. I love i love ❤

Håper du nyter pinsehelgen :)

Maruska sa...

Å så søte og artige bilder fra knappeleken din :) Inspirerende...liker så godt å ta bilder av ting og tang på nært hold jeg også.

Den boka hørtes veldig fornuftig ut. Den skulle jeg ha utforsket selv.

Håper du har en fin pinsehelg.
Klem fra meg :)

Design-Shimmer sa...

Kreativ blogg du har, her titter jeg innom igjen.
Ha en fin søndag

Unknown sa...

Synes kjedet ble veldig fint jeg!