onsdag 20. januar 2010

Vinter på mobilen


Ofte går jeg rundt med et kompaktkamera i sekken eller veska, men ellers tyr jeg til mobilen når det plutselig dukker opp noe jeg vil ta bilde av. Kom på at det var lenge siden jeg hadde sjekket hva som befant seg der, så i dag la jeg inn bilder på dataen. Dette er to bilder jeg har tatt mens jeg ventet på toget en dag i romjula tror jeg. Og som vel de fleste har fått med seg, kan man risikere å vente lenge og ofte på de her på østlandet... Heldigvis tar jeg ikke tog til vanlig. Men da er det jo fint å ha ting rundt seg å ta bilde av. Holmestrand stasjon er jo i grunn en fin, om enn slitt, bygning, med snø på veggene fikk den enda mer sjarm:)

Mitt kjære hjemsted i vinterdrakt:)

Ha en fin vinterkveld! For enda så mye jeg lengter mot vår, er det enda vel så mye vinter. I dag snødde det masse igjen... Får prøve å nyte det positive i det mens vi kan:)

1 kommentar:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Fine vinterbilder du viser! :)

Klem