fredag 22. januar 2010

En drøm av en bolig


Dette huset falt jeg bare pladask for! Utrolig flott blanding av gammelt og nytt, treverk og lyse farger, robuste og glatte farger. Rett og slett dynamiske kontraster:) Alle rommene treffer rett og slett veldig for meg. Til og med badet, er sjelden jeg faller ordentlig for et bad, men dette kunne jeg gjerne hatt selv:)

Bildene er fra desemberutgaven av Interiørmagasinet, som vi er så heldig å få på jobb:D Gleder meg alltid like mye til lunsj hver gang det har kommet et nytt:) Nyt bildene(trykk på de for å få de større). Ha en super fredagskveld!

7 kommentarer:

Kathrine 'Glimt' sa...

å ja... enig med deg ! Herlig stil... Har lest det bladet jeg også ... maaange ganger ;)

mi-rachel sa...

å ja..nydelig stil.
og så fine bilder og layout.
sånne ting legger jeg alltid merke til.

BlandetLoft sa...

Åh ser så deilig og fredelig ut å bo slik. Men for min del tror jeg at jeg hadde trengt mer farger rundt meg etterhvert..

cathrine - trettien [31] sa...

Hei!
Kjempeflott blogg! Takk for at du følger bloggen min.
Cathrine

Mor og datter sa...

Hei :)
Da har jeg valgt header!:) Takk for hjelpen!!
Klem

jannes hobbykrok sa...

Herlige bilder!Liker så godt den stilen!!!
Veldig gøy å titte innom bloggen din!
Klem,Janne

Jorunn sa...

Fantastisk reportasje!
Har lagret bildene på min minnebrikke, skikkelig inspirasjon!
Herlig blogg du har. Kommer tilbake hit til deg!
Ha en strålende dag!