onsdag 30. november 2011

Unblogged og ny lampe


I siste liten slenger jeg meg på "unblogged"-utfrodringen til Mrs Hardy, og får samtidig vist frem den fine nye lampa mi som jeg har hatt lyst på lenge:) Mye finere enn den billige plastikk-lampa fra Ikea som sto der før! Og med nærbilder ser det fint og ryddig ut, men når jeg zoomer litt ut...

... ser det sånn ut. Poser med julegaver, masse rot på pulten, vesker her og der... Er stort sett sånn det ser ut utenfor bildene her på bloggen:P Takk for utfordingen Mrs Hardy:)

3 kommentarer:

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

LOL hihi. så morro at du er med, og du den lampa er jo råfin!!
hadde aldri drømt om at det var så mye.. liv rundt den! ;)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Hehe, så moro :)

Kjempefin plass!! Flott lampe :)

STYLIZIMO sa...

Hihi, denne likte jeg :) Trodde ikke du var så rotete, Tonje! hehe

Håper du har det fint!
klem Nina