søndag 20. november 2011

Kommode i ny drakt


Da var det plutselig lenge siden sist gitt... Tida flyr! Men forrige uke fikk jeg endelig gjort noe jeg har tenkt på lenge. Jeg malte endelig kommoden vi har hatt på soverommet. Så nå har den fått lov å flytte ut i gangen;) Det eneste jeg syns mangler er noen andre knotter som kan røffe det opp litt. Ville gjerne hatt noen som henter igjen fargen i topp-plata... Noe litt rust-farga f.eks. Tar gjerne i mot tips! Har ikke funnet noen jeg liker enda.


Og under her er før-bildene. Selvfølgelig litt mer rotete og dårligere redigert enn etter-bildene:P Men syns i hvertfall gangen har blitt mye koseligere. Eneste som mangler er en bedre løsning til skoene, skohylla er alt for liten;) Nå er det snart treningstid. Ha en flott kveld!


Ingen kommentarer: