tirsdag 1. november 2011

Nostalgisk kalender


Jeg har lenge tenkt at jeg skulle lage en fotokalender. Jeg lagde faktisk en i fjor, men jeg rakk ikke lage den ferdig før nyttår kom:P Nå har jeg endelig fått lagd, og det ble til og med to:) De ligger ute for salg på min Epla-butikk. Kanskje en fin julegave til noen? Eller deg selv;) Disse bildene er fra kalenderen jeg lagde med nostalgiske bilder, den andre er med reise-bilder fra diverse storbyer. Moro å få brukt noen av de mange bildene mine. Ha en flott dag!




5 kommentarer:

Malinsinteriør sa...

Kjempe fin kalender :) dette kan absolutt bli en fin julegave til noen, eller kanskje jeg skal kjøpe den i julegave til meg selv ;)

My Scandinavian Home sa...

What a lovely calendar, fantastic pics! I stumbled across your blog as my cat is called Fred Bo!! Thank you for inspiring, and you're right, it would make a great christmas present. Hej hej.

Marianne sa...

Liker at du har 100 % gjennomført stil i kalenderen din! Liker selvsagt best desemberbildet. :D Pepperkaker!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Nyyyyydelige bilder!! HERLIG!!

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Nyyyyydelige bilder!! HERLIG!!