søndag 19. september 2010

Høst ute og inne


Jeg pleier ikke bevisst å endre interiøret så mye etter årstidene, men allikevel forandrer det seg litt om litt etter humøret. Og nå var plutselig stua veldig lilla, og matchet veldig godt lyngen jeg kjøpe her om dagen:) Dyp, varm og høstlig farge inne, passer perfekt når det begynner å bli kaldere ute synes jeg. Jeg er i grunn veldig glad i dype lilla farger året rundt, men er glad i veldig mange andre farger og så det pleier å være en god blanding. Men akkurat nå har jeg latt lillafargen få lov til å få helt overtaket:) Til og med headeren er jo lilla:p

Noen legger kanskje merke til at vannmerket og tittelen på bloggen har endret seg litt, det ligger litt bak det, som jeg skal avsløre i morgen;) Bare en siste finpuss som må på plass først. Ha en fin søndag!

4 kommentarer:

malinsinterior sa...

Det virker som det er en veldig lun og god høststemning i stuen din :)Og lilla er jo bare helt nydelig om høsten/vinteren.

mi-rachel sa...

knall fin header.
spennedende å høre hva du skal i gang med:)

Anonym sa...

Flott nytt design- og herlig lys på de vakre bildene:)

Unknown sa...

Beautiful photos :)
x
nicole
http://nicolefranzen.blogspot.com/