fredag 9. april 2010

Resirkulert

weheartit

Da var det plutselig helg igjen! Har visst blitt litt stille her i det siste... Har hatt en ekstremt travel uke når det gjelder skolearbeid, uff! Så dårlig tid har jeg aldri hatt på en oppgave før tror jeg. Men nå er den levert!:) Deilig! Oppgaven har vært et miljøhotell som skal prøve å oppnå svanemerking, og det er ingen enkel ting! Er desverre veldig få møbler og materialer som er svanemerket... Jeg har lett og lett og lett... Heldigvis er det i hvertfall mange møbelprodusenter som tenker miljøbevisst, et skritt i riktig retning i hvertfall. Det er jo veldig in å tenke miljøbevisst for tida, så det skulle igrunn bare mangle:) Som for eksempel Snug, som tenker mye resirkulering. Utrolig mye kult!








Eller disse kule resirkulerte lampene fra Stuart Haygarth. Lagd av alt mulig rart rett og slett:)


Det var en liten miljøbevisst oppdatering:) De neste ukene vet jeg ikke helt hva bringer. Jeg skal egentlig ha praksis, og jeg har fått praksisplass, men hun jeg skal til har desverre ikke så mye oppdrag akkurat nå... Men jeg venter stadig i spenning, håper det blir noe;) Kommer i så fall tilbake med mer:) I mellomtida skal jeg lage et forslag til nytt kontor til mine foreldres regnskapsfirma, det blir jo også gøy:) Også glemte jeg jo nesten det viktigste:) Min gruppe vant byråkonkurransen vi hadde på skolen, der vi innredet en frisørsalong! Moro:) Og premien var en flaske cava til hver:) Ha en fin helg!

4 kommentarer:

Cherry Blossom Blog sa...

Gratulerer til dere da! Så moro!
Her er det cava og kamskjell i kveld, vi feirer at det er helg ;) Goood helg til deg! Klem ♥

Forever Love sa...

Velkommen tilbake og grattis som vinner av konkurranse!
Fantastiske inspirasjonsbilder.
Håper du får en super helg, her er solen på vei opp bak fjellet:)
Klem Tonje

Rikke sa...

Kule bilder!!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer med oppgaven! :)
Tøffte lamper du viser her!

Klem