torsdag 4. mars 2010

Bath

Her har det gått i ett denne uka med byråoppgave. Veldig spennende, men mye å gjøre og relativt lange og intensive skoledager. Men er veldig interessant å jobbe med et nytt felt, frisørsalong har jeg jo aldri innredet før. Og veldig hyggelig å bli litt bedre kjent med de i 1.klasse, vi skal jo tross alt på tur med de om et par uker, til Barcelona:D

Men først skal jeg til Bath i England denne helga:) Mamma, pappa og jeg skal på tur for å besøke min søster som er på utveksling i Bath. Blir koselig å se henne igjen og se hvordan hun har det. Og veldig deilig å kanskje få en liten smak på våren! Bare det å se bar bakke blir utrolig flott:) Er jo ikke akkurat bortskjemt på det for tida... Og på søndag skal vi på spa og bade i varme kilder:D Tror det blir en flott tur:) Ha en fin helg alle sammen!


3 kommentarer:

moa sa...

hei tonje -

..og hjertelig takk for koselig besøk av deg på bloggen min!
du har jo selv en veldig skjønn blogg, nydelig er den!
..og gled deg til barcelona, en herlig by full av inspirasjon og rariteter...
Bath i england har jeg ikke fått sett, kun london...men jeg har hørt så mye fint om det stedet!
ønsker deg fin tur - moaklem ♥

Fru Fly * Heidi sa...

Lykke til med oppgave - og god tur. Herlig med litt luft under vingene av og til!:) Klem Heidi

lisasornes sa...

heldige du som skal få føle bakken under beina igjen-her virker det som vinteren aldri tar slutt..
ønsker deg en super tur & gleder meg til å høre om eventuelle interiørfunn fra reisen ♥
Marsklem fra Frøken Lilla ♥