lørdag 1. august 2009

Smykkeoppbevaring


Her om dagen fant jeg to cd-stativer av tre nede i rotet vårt som ennå ikke har kommet på plass. Jeg synes de er veldig fine egentlig, men liker de ikke med cder i:) Cdene blir så fremtredende og de fine stativene syns jo ikke... Så da fant jeg ut at de kunne jo passe bra til smykker, særlig siden smykkene mine en periode har vært oppbevart i en blå skål. Veldig pent, men fryktelig upraktisk. Så da ble det ene cdstativet istedet et veldig praktisk og fint smykkestativ:)



Den fine blå skålen:) Nå med litt færre smykker. Elsker denne blåfargen for tida:)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Stilig smykkeoppheng!
Det var mange fine bilder her hos deg og.:)
Ang lampen du likte inne hos meg,er den kjøpt hos Havna Interiør
på Askøy uten for Bergen.
De har en nettside www.havnainterior.no

Ha en deilig søndag!

Ragna sa...

Super idé med det CD-stativet :-) Viktig at smykkene vises frem når de er opphengt ellers får man jo ikke brukt dem... Likte også bildene av den enslige grønne blomsten veldig godt!