mandag 10. august 2009

Arbeidsplass


Da har jeg endelig fått opp skrivebordet mitt og fått laget meg en arbeidsplass i en krok i gangen faktisk:) Vet at jeg sjelden ville brukt skrivebordet om det sto i kjelleren (hvor det er veldig god plass) og i 1.etasje var eneste mulige plassen denne kroken i gangen. Men syns det ser ut til å fungere ganske bra, særlig med et så smalt skrivebord (som egentlig er et halvt spisebord fra låven hjemme). Så da er jeg nesten klar til skolestart... Heldigvis er det ikke helt enda, skal først en tur til New York:) Gleder meg!!! Under en uke igjen:)


Også måtte jeg sette opp dette søte bildet av meg (t.v.) og min kusine Ulla. Syns det er et koselig bilde også er det et av de få polaroidbildene jeg har. Me like Polaroid:)

8 kommentarer:

Unknown sa...

Likte arbeidsbordet ditt!! Så smart og så fint d bled. Lykke til med skolen.

Anonym sa...

ser ut som en koselig krok:-)

Anonym sa...

Hei! Dumpet innom bloggen din via NIB, og det er jeg glad for. Så mange flotte bilder du viser! Hit kommer jeg igjen for å titte. :)

Hilde Heimdal sa...

Kjempeflott blott og mange nydelige bilder :)

Skulle gjerne lagt meg til som følger da???

små og store drømmer sa...

Hei hei!
Så fin blogg du har. Masse fine bilder også :)
Legger deg i blogglisten min jeg.
Klem :)

Kvirrevitt sa...

Hei! Mange fine bilder hos deg :)

mi-rachel sa...

super fin blogg,med pene bilder.
kan jeg linke deg til?

charm design sa...

Velkommen til blogglandia:)kjempe fin blogg du har,likte utrolig godt det avsagde spisebordet.Det var jo en genial ide.
Stikker innom igjen........