søndag 14. juni 2009

Ny data og bryllup:)

Nå sitter jeg å koser meg med min nye fine pc:) Pen å se på og god å bruke:) Da er alt supert! Og veldig snart har jeg sommerferie! Har tatt helt fri i helga etter en lang og stressende oppgaveperiode. Har en mappeinnlevering som må gjøres ferdig, men det tar vi til uka:)

I dag har jeg sittet å sett på masse brudebilder på nett for inspirasjon. Om to uker skal jeg nemlig ta brudebilder av min kusine og hennes tilkommende mann. Veldig moro og ganske skummelt...:) Så nå må det inspirasjon og øvelse til! Grugleder meg for å si det sånn:) Men veldig moro å bli spurt og veldig moro å få praktisert litt av det jeg har lært. For noe må jeg jo ha lært etter at jeg i fjor sommer var assistent for bryllupsfotografering minst en gang pr helg:) Blir i hvertfall veldig spennende. Fins utrolig mye flotte brudebilder, så mye inspirasjon å hente. Kan ikke legge ut noen av de her, men her er et bilde fra bryllupet vårt i fjor, tatt av fotograf Tomaszewicz som jeg var lærling hos. Har planer om å forstørre dette på lerret en gang...:)



Fotograf Tomaszewicz


Ingen kommentarer: