tirsdag 16. juni 2009

Mormors FINE lampe:)

Forrige uke hjalp jeg mamma med å rydde det siste vi hadde stående i huset som mormor bodde i. Det har blitt leid ut i mange år, men vi har hatt et rom der med noen av våre og mormors gamle ting. Var vel på tide å rydde ut det siste nå kanskje, er tross alt tolv år siden mormor døde. Fant masse stygge, morsomme og noen fine gamle ting. Veldig morsomt med kk-blader fra 80-tallet og mammas gamle klær f.eks.:) Burde i grunn hatt med kamera, men så smart var jeg ikke... Og veldig koselig å se igjen de gamle dukkene og dukkeklærna fra vi var små. Fant til og med lillebrors dukke, noe han tydeligvis hadde fortrengt at han hadde ønsket seg en gang:) Også fant vi denne lampa, som jeg og pus synes er veldig fin, men Rune hater:( Nå henger den oppe kun på prøve:) Får håpe han bare glemmer den etterhvert;) I tillegg fikk vi med oss et lite bord med skuffer til gangen, enkelt og greit, skal nok males hvitt etterhvert. Og lillebror fikk en god ide til bord jeg kan bruke som skrivebord, så etterhvert kommer nok bilder av min planlagte arbeidskrok, tror det blir stilig:) Nå skal vi en tur til en kamerats nyinnkjøpte hus, er visstnok som å gå rett inn "the 70s show" foreløpig:)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: