onsdag 24. juni 2009

Eames stol

Jeg har som sagt funnet et gammelt bord på låven hos mamma og pappa som jeg skal bruke som skrivebord. Og til det hadde det vært så utrolig kult med en hvit eames dsw stol e.l. De er jo så kule!

Men de er jo altfor dyre for meg!!! Er så kjedelig, og fins veldig lite lignende og billigere stoler, i hvertfall som jeg har funnet. Tar gjerne imot tips:) Den beste erstatningen jeg har funnet er denne fra Ikea. Ender nok opp med den tror jeg, selv om den ikke er på langt nær så fin:( Gir i hvert fall litt samme inntrykket.


Men jeg kan jo fortsette å drømme og se på fine bilder. Og kanskje en dag har jeg råd til en:)

1 kommentar:

Åpent^hus sa...

Ingen som har kommentert innlegget ditt i sommer? Så rart - må jo selvfølgelig støtte deg i din henrykkelse over de vakre Eams-stolene. Står på mi ønskeliste også! Ble det Ikea-varianten på deg? synd ikke den også har tre-føtter! :) Ha en fin en!