fredag 17. april 2009

Sofabord-jakt!

Jeg er for tida hekta på å finne et fint sofabord, eller i alle fall finne ut av hva slags bord jeg har lyst på. Etter en del leting har jeg skjønt at det perfekte sofabord er vanskelig å finne, så kan hende det ender med at vi legger inn en bestilling hos Runes møbelsnekker-venn. Hvis han har tid:) Her er litt inspirasjon, men mange av disse er fra utenlandske butikker, typisk!

Dette vet jeg ikke hvor er fra, men synes det er stilig med det rustikke og solide preget.
Vi trenger egentlig et bord med oppbevaring, det vi har nå er alltid fullt av ting og tang. Da hadde dette bordet passet bra. Dette er fra nettbutikken Furniture in Fashion, så er vel mulig å få sendt hit, men er litt skeptisk til sånt, og spesielt hva prisen egentlig blir til slutt:P

Dette er fra Hødnebø, norsk faktisk! Men her er det isteden prisen som setter sine begrensninger...! Veldig kult syns jeg i hvertfall! Det eneste negativet er at her må man holde det ryddig på hylla under glasset;) Alt syns jo:)

Jeg begynner i hvertfall å få en viss peiling på hva jeg har lyst på. Hvem vet, kanskje jeg er heldig å finner noe som faler i smak på loppemarked... Det er lov å håpe:D

Ingen kommentarer: