søndag 19. april 2009

Moi, moi!

Måtte ta noen bilder av blomstene jeg kjøpte til sjefen min, Tuire, før jeg ga de bort. Synes de er så fine, tror det er ranukler de heter. Og fargen viste seg å være perfekt til stua hennes, heldig med den:) Ved siden av er et norgesglass med te-lys, er ikke mye som skal til for at enkle, praktiske ting kan bli veldig dekorative. Har ikke egentlig noen sammenheng med resten av dette innlegget, men tok bilde av de samtidig bare:) Tuire skal flytte til Finland om et par uker, så hun delte ut alt mulig i går som hun ikke hadde plass til å ha med seg. Jeg fikk med meg gamle interiørblader hun hadde, mesteparten på finsk, så jeg skjønner så godt som ingenting, men det er masse fine bilder! Mye inspirasjon å hente selv om det ikke er tekst:) Kanskje jeg kan lære meg litt finsk og;) Det jeg kan nå er "moi" som betyr "hei". Moi, moi:)

Ingen kommentarer: