søndag 8. mars 2009

Litt nåtid og litt drømming


Jeg har veldig lyst til å bli bedre på å ta interiørbilder, det ville etterhvert kunne bli et godt hjelpemiddel i min videre karriere. Derfor tusler jeg stadig rundt i leiligheten og tar bilder av alt mulig fra alle mulige vinkler. Noe som etter en del blitzing blir til stor irritasjon for Rune:) Her er et par bilder av de søte kjøleskapsmagnetene mine fra Nedholm. De har utrolig mye fint og disse har i tillegg yndlingsfargene mine:) Da er det ekstra kjekt at vi selger produkter fra Nedholm på jobb, litt billigere for lommeboka:)

Ellers kikker jeg stadig på forskjellige ting til den nye leiligheten. Vi har prøvd å bli enige om en taklampe vi begge liker, noe som har vært ganske vanskelig, men i dag fant jeg en vi begge likte! Og til og med på Ikea så den var ikke spesielt dyr. Blir nok en Ikeatur i løpet av våren:) Gleder meg allerede!

Ingen kommentarer: