torsdag 12. mars 2009

Arvestykker

Ble inspirert av bloggen Fryd+design til å prøve å lage litt collager. Så da endte jeg opp med å lage en av diverse arvestykker i leiligheten. Har blitt en del etterhvert fant jeg ut, ettersom vi nå har arvet ting både fra Runes familie og min. Stolen på bildet har fulgt meg siden jeg flyttet hjemmefra omtrent. Har nettopp reparert den litt, så nå holder den nok litt til. Før jeg tok den med meg hadde den hørt til på gården hjemme i 3 generasjoner tror jeg, god og gammel:) Smykkeskrinet har jeg arvet fra min kjære mormor og de kinesiske tallerknene fikk min oldemor i gave da min farmor ble født, siden har farmor fordelt de til meg og min søster. Symaskinen fikk jeg med meg en dag vi var hos svigers, den var Runes mormor sin. Den er veldig pen synes jeg, og den funker:) Så den skal i bruk etterhvert. Veldig glad i gamle ting, og spesielt når det ligger en familiehistorie bak.

Men jeg må visst øve litt på fantasien på slike collager....

Ingen kommentarer: