søndag 16. september 2012

Klypelampe:)

I går hadde jeg og to venninner en koselig jentelørdag med bytur i Sandefjord. Så mange fine, koselige interiørbutikker det er i Sandefjord! Vi storkoste oss med interiørshopping og kaféprat:) Og den fine klypelampa fra Hay fikk bli med hjem:) Nå lyser den fint opp i kjøkkenkroken, som fra før bare hadde benkebelysning. Og så mye enklere enn å skulle fikse taklampe. Veldig fornøyd:)

PS! Glemte jo å fortelle at lampa kjøpte jeg hos butikken nr.9. Flott butikk med masse fint!

8 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Ahhh!! Den var jo bare fantastisk!!!

KROnPRINSESSENE sa...

Åh... den er så fin!
Hadde jeg funnet den i en butikk nær meg, hadde den helt klart fått bli med hjem ;)
Klem May Helen

Familiene Buer Buer og Kolnes sa...

Den er så fin den lampa..
Er på ønskelisten min! Har opptil flere plasser den hadde passet perfekt!
Venninnedager med interiørshopping og kafe er gull verdt.

God kveld!
klem Carina

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Så fin lampe☺
Lyst på slik eg og☺

Klem M♥

Kaspara sa...

Heisan
Så flott at du koset deg i hjembyen min! Ja, det er ganske mange interiørbutikker her. Du var kanskje innom søsteren mins interiørbutikk Nr. 9 også..
Fin ny uke til deg!
Klem fra Kaspara i Sandefjord

Unknown sa...

Kul lampe, liker:)
Legger meg til som følger.
Håper du tar turen innom meg også.
Har foresten en give away gående der inne nå :)

Anne sa...

Kjempestilig!! minner bitte litt om sånne gamle fjøslamper, og jeg digger litt sånn spesielle lamper :-) rå!!

Maria sa...

Ååh, den var knallfin. Enda en ting å sette på ønskelisten ;)