onsdag 15. august 2012

Tilbake til hverdagen

Ferien slo visst ut denne bloggen min litt:P Men nå er det tilbake til hverdagen. Jeg delte opp ferien min litt, men nå er sommerferien over for denne gang. Jeg fikk heldigvis litt sommervær den siste uka med fri:)

Jeg viste jo litt detalj-bilder av det nye arbeidsrommet vårt i forrige innlegg, og her kommer (som etterlyst av Marianne;)) noen oversiktsbilder. Nå var det ryddig nok:P Veldig deilig med et rom kun til databruk og jobbing. Tidligere har vi sittet mye med dataen på fanget i sofaen, og da blir det fort brukt mye unødvendig tid på dataen og ikke akkurat i riktig ergonomiske posisjoner:P Så kjenner jeg har godt av litt mer system på det området. Og her kan vi allikevel sitte sammen å jobbe. Det er hverdagskos:)





2 kommentarer:

Therese sa...

Lekkert lekkert. Spesielt stolen i hjørnet gjorde seg både med tanke på stil og farge. Flotte detaljer og herlig lys :)

Ha en fortsatt fin uke :)

Marianne sa...

Godkjent! Takktakk ;)
Blei lyst og fint der! Ikke dumt.