fredag 25. mai 2012

Vårt deilige uterom

Nyter den nye terrassen! Utrolig god å ha ferdig nå som sola skinner. Det eneste som mangler nå er noe skjerming mot veien. Det er vei på to av sidene, rett over det grønne du ser på bildet, så for å få til litt privatliv skal vi ha en lav levegg over gelenderet. Håper å få kjøpt det i helga. Og en lyslenke fra Granit skal definitivt bli med hjem fra Oslo-turen som står på planen i helga:) Skal ha en skikkelig jentehelg i Oslo og nyte litt by-sommer. Gleder meg!

Lisettes perler har en utfordring gående med å vise våre uterom, så da benyttet jeg anledningen til å style litt på verandaen. Moro :) Og da må det jo behørig dokumenteres ;) Derav følger et lite bilderas...


Pus nyter også den nye terrassen, jeg tror han tror det er han som eier den, ikke vi ;)

Deilig med så stor terrasse at man kan ha flere små grupper på den :) Og kjekt med noen ekstra stoler når det kommer gjester.

Ha en god pinse alle sammen og nyt det fine været!

4 kommentarer:

Eirin sa...

Oi, her var det jammen lekkert! Vi har kjøpt oss ny bolig med uteplass (jippi), så jeg suger opp alle ideene jeg kommer over. Flott blogg!
Hilsen Eirin

Therese sa...

Dette så ut som en fin uteplass til å nyte late sommerdager :) Håper du får en fin jentehelg i Oslo. Det hørtes knallkjekt ut og jeg misunner deg litt, det må innrømmes ;)

God pinse fra meg!

Marianne sa...

Så fint det blei! Jeg vil også ha terrasse :P

Turid sa...

Utrolig lekkert ! ;)