mandag 26. mars 2012

Terrasse-inspirasjon


I helga har vi planlagt byggingen av ny terrasse, så nå må vi bare handle inn og vente på noen dager med fri, så setter vi i gang:) Gleder meg! Og aller mest til å "innrede" terrassen selvfølgelig:) Så i helga måtte jeg ta meg en inspirasjonsrunde på nettet og i bladene mine. Håper å få til en litt industriell, rustikk stil, ettersom vi har møbler i stål og glass. Liker de egentlig ikke så godt, men forestiller meg at jeg liker de bedre i en industriell setting.





Alle bildene over er funnet på weheartit

En sånn er lyslenke skal defintivt på plass! Vet de har lignende på Granit, så håper de kan henge ute... Det jeg funderer mest på er skjerming av terrassen. Vi bor midt i et kryss så tidligere har vi skjermet uteplassen sånn som dere ser under her. Vi var veldig fornøyd med det, gir så mye mer privatliv. Men jeg er ikke sikker på hvordan vi skal løse dette nå... Foreløpig heller vi mot noe lignende dette, men tar gjerne i mot forslag! Nå er det tid for jobb. Ha en flott ny uke:)


1 kommentar:

Mina sa...

Så spennende med ny uteplass!:)
Granit lyslenka kan brukes både inne og ute, så den kan du fint legge med i planleggingen;)
Tenkte å bruke min ute selv, når vi får fikset opp uteplassen her også. Må bare grave litt og bygge terrasse først!;)