mandag 12. mars 2012

Nye bruktkupp


Nå var det vel på tide med et interiørinnlegg igjen;) Kommer mer bilder fra Kenya, men får ta litt av gangen:) Tusen takk for masse hyggelig tilbakemeldinger på elefantbildet! Også femte plass i konkurransen da gitt:D Masse inspirerende bilder, får jo lyst til å reise igjen med en gang:P


Men dette skulle jo være et interiørinnlegg:) På torsdag hadde både jeg og min kjære venninne fri, så da hadde vi en skikkelig jentedag. Koste oss på Gjennestad hagesenter hvor vi hentet billetter til torsdagens hagemøbelåpning. Et flott sted med masse inspirasjon og koselig kafé. Og så koste vi oss med et besøk på gjenbruksbutikken på Sem. Masse fint, og noen ting jeg bare måtte ha med hjem:) En søt rosa/ferskenfarget glasskål, en veldig kul fotobok fra 70-tallet med masse kule bilder og to søte, små lampeskjermer som matcher den gule/oransje stolen min:) Har noen planer med de to siste og fikk jo enda flere ideer da jeg så hva Fjeldborg hadde lagd. Moro med nye ideer, kreative planer og mer farger, begynner å våkne fra vinterdvalen:)




PS: Takk for gode tips ang. bildekvaliteten. Hadde jo helt glemt bort at det var noe som het save for web:P Ser ut som det hjalp:)

1 kommentar:

sa...

Ønsker deg en fin søndag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken
inne hos meg nå :)
Klem Anette