tirsdag 24. august 2010

Brudebilde

Endelig brudebilde på plass, bare litt over 2 år siden vi gifta oss:P Men men, bedre sent enn aldri. Var i grunn det å finne en ramme jeg likte og som var stor nok, som var problemet. Og så fant jeg den til slutt her i byen hvor jeg bor, rett under nesa mi:) Det henger nesten sånn som det ser ut som på det øverste bildet, bare at jeg har juksa litt og kutta litt for å få begge veggene på et bilde. I kveld skal jeg på en liten privat loppevisning:) Håper jeg finner noe fint:) Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

ååå..Privat loppevisning hørtes FANTASTISK ut*ler*
Morro:)

..Vakkert brudebilde da..Ting tar tid,sånn er det jo*ler*
Er helt lik..Finner jeg ikke noe som passer..da venter jeg til det dukker opp.INGEN nødløsninger her i heimen*knis*

Anonym sa...

Lekker ramme- har makan på veggen selv:)

Utrolig mange flotte bilder her inne!

Camilla