fredag 27. april 2012

Enkle rammer


Det enkle er ofte det beste:) Tre-dingsen fra loppemarked ble en veldig fin ramme syns jeg. Og veldig enkelt:) Noen som forresten har peiling på hva den egentlig kan ha vært brukt til?

Og rammen jeg kjøpte på loppemarked ble også enkelt dekorativ. Sånne gamle rammer er jo så fine i seg selv, og bakstykket var litt stygt, så jeg satte like godt den tomme ramma bak noen lys. Er jo ikke noe nytt i bloggverdenen med tomme rammer akkurat, men dette ble visst den første hos meg:)



Ha en flott fredag og helg alle sammen! Jeg håper det blir fint vær i helga så vi kan få brukt den nye fine verandaen som endelig er ferdig:) Og husk å bli med på "Gi-bort"-en min:)

1 kommentar:

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Ahh, liker liker! De gjorde seg godt, begge rammene!