onsdag 4. januar 2012

Godt nytt år!

Godt nytt år, alle sammen! Håper alle har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring:) Jeg har kost meg med familie og venner, og veldig lite blogg:P Tenkte jeg skulle starte det nye året med noen bilder fra året som gikk, moro å se litt tilbake;)

Januar
Jeg startet året i fjor med bilder fra det nydelige hjemmet til min svigerinne og svoger, som nå rett før jul ble foreldre til en liten gutt:) Gleder meg til å være tante for han:)

Februar
I februar pusset vi opp kjøkkenet litt:) Fortsatt veldig fornøyd med det!

Mars
I mars kom dette fine gamle skapet i hus:) Ble ikke noen maling på det, skapet er fortsatt hvitt og slitt og fint:)

April
I april lagde jeg denne enkle sengegavlen:)

Mai
 I mai ommøblerte vi litt i stua og satte sofaen på skrå;) Var veldig skeptisk først, men liker det godt nå:)

Juni
 I juni kjøpte jeg meg mitt nye, flotte kamera:) Og koste meg med ferie:)

Juli
I juli var vi forlovere i et fantastisk låvebryllup:) En flott dag og et flott par:)

August
 I august kom denne bildeveggen oppi stua. Og vi koste oss med litt ferie igjen, blant annet i flotte Århus.

September
 I september var det klart for loppemarkeder igjen:) Denne klokka var noe av fangsten.

Oktober
I oktober ble det mer loppemarked og denne staselige stolen fikk bli med meg hjem, selv om den nesten ble solgt to ganger:P
November
I november begynte juleforberedelsene og plutselig var det advent.

Desember
   Og så var plutselig jula her, og jeg rakk så vidt å vise julepynten før jula slo til for fullt:)

Takk for et flott bloggeår, med masse fin inspirasjon, koselige tilbakemeldinger og nye bekjentskap:) Gleder meg til et nytt år med masse flott inspirasjon. Håper jeg kan være med å inspirere litt og;) 

Godt nytt bloggeår!

Ingen kommentarer: