mandag 17. oktober 2011

Kosehelg:)

Plutselig var det lenge siden sist igjen... Tida flyr av gårde! Spesielt når man har en skikkelig kosehelg som den jeg har hatt nå:) Oslo-tur med og til gode venninner, inkludert interiørshopping:) Endelig fikk jeg vært innom Bolina bl.a., utrolig flott butikk! Vi drømte oss helt bort og kunne sikkert vært der mye lenger. Desverre(eller kanskje heldigvis;) setter prisene sine begrensninger, så ble ikke mer enn disse tape-rullene og klypene med hjem, men er jo veldig gøy bare det:D  Og Stabekk var jo veldig koselig! Kanskje spesielt siden det var markedsdag med gratis paella og billige kanelboller:)

Og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på bildet jeg konkurrerte med hos øyeblikk! Veldig koselig at så mange likte det! I morgen skal jeg få postet mitt bidrag til neste konkurranse, regner med det blir mange flotte barnebilder:) Sjekk det ut her!

I dag koser jeg meg hjemme med te i koppen, lys på bordet og blogging:) (pluss litt rydding og vasking...). Ha en flott dag og flott ny uke!

Ingen kommentarer: