torsdag 24. september 2009

Tepper, tepper, tepper...

I dag har det vært hjemmedag med siste innspurt på skoleoppgave. Bare i morra igjen, og så har jeg faktisk høstferie:) Blir deilig! Innimellom oppgavearbeid har jeg sett etter tepper til stua vår, vi har for tiden ikke noe teppe her og jeg begynner å savne det. Særlig når det nå blir kaldere og kaldere... Liker egentlig dette under her fra Ellos best, det lyseste, men er redd det blir veldig fort flekkete. Og den mørke versjonen syns jeg selvfølgelig er litt mørk...

Disse ullteppene syns jeg også ser fine ut, har sett noe lignende på Home and Cottage, men tror nok det var litt bedre kvalitet. Syns disse ser litt tynne ut, noen som har noe erfaring med de? Eller de på Home and Cottage? Tror kanskje de som var der kun var veldig avlange, mer som ryer...


Og dette fra Ikea synes jeg også ser fint ut, og slitesterkt. Egentlig veldig nære noe jeg har sett etter, men er redd fargen krasjer med sofaen, det ser nesten litt ferskenfarget ut på bildet. Og sofaen er beige. Er ikke lett dette her... Veldig mye å velge i, men ingen som passer perfekt. Foreløpig er det øverste teppet favoritten, vi får kanskje bare være flinke og ikke søle;)
Ha en fin dag!:)

Ingen kommentarer: