torsdag 9. juli 2009

Ikeashopping:)

Da sola og varmen forsvant dro mamma, søsteren min og jeg på Ikeashopping. Var en del andre som hadde tenkt det samme, men køene var faktisk ikke ille. Og de hadde nesten alt jeg hadde tenkt å kjøpe. Her er noe av det jeg kjøpte:

Endelig fikk vi en ordentlig bokhylle til bøker og dvder. Deilig å få tømt eskene. På veggen til venstre for hylla skal jeg lage til en bildevegg, kjøpte flere rammer i svart og sølv. Håper jeg får til en bra sammensetning. Først må jeg få valgt ut bilder og forstørre de, sånt har det med å ta litt tid:)



Disse blå bollene synes jeg var i en så nydelig farge at jeg bare måtte kjøpe de:) Et av få impulskjøp på Ikea denne gangen. Ellers hadde jeg ikke fått lov til å dra uten Rune:) I morra blir det stuemaling, ingen drastisk forandring, men mange flekker og hull å få vekk...

Ingen kommentarer: