lørdag 12. juni 2010

Helg!

Da var det endelig helg! Ferdig med to dagers jobbing, og så godt som ferdig med mappa. Må bare øve litt til muntlig eksamen :S I morgen skal vi ha tapaskveld som avslutning med klassen, blir kos:) Snart sommerferie!

Bildene over er fra Holmestrand, hvor jeg bor. Har funnet ut at jeg skal bli flinkere til å ta bilder overalt hvor jeg er, så da er kameraet med når jeg går tur til byen. "Politiskiltet" syns jeg er veldig morsomt, det står på et forfallent skur, midt i et boligfelt:P Tror det sjelden er politibiler der...

Ha en flott helg!

4 kommentarer:

Kathrine 'Glimt' sa...

fine bilder...
har vært mye i Holmestrand i det siste, mye fine motiver å knipse der ;)

Håper du endelig har fått pakken din ;)
Hilsen meg

Sukkertøy for øyet sa...

hihihih..
Fantastisk skilt på en gammel dør
Er nok et virrvarr av politibiler der skal du vite
*knis*

Kule farger på bildene,herlige detaljer..
Å ha med kamera der man er,er slettes ikke dumt..
Føler meg bare så turist når jeg går der med kamra rundt halsen og peker rundt meg..
hahah..

Therese sa...

Jeg er ikke så flink til å ha med meg kamera der jeg ferdes jeg heller. Jeg synes det blir litt for stort å bære med seg rett og slett, men det er jo utrolig synd at jeg ikke gidder. Det kunne blitt utrolig mange fine bilder og minner av det hadde jeg bare gjort det :)

Håper du hadde en fin helg.

Åpent^hus sa...

hei Tonje
gratulerer med vel overstått eksamen!
har en liten utfordring til deg inne hos meg - om du har tid og lyst en gang snart.

klem fra Åpent hus